Elektrisch afvissen Kasteelvijver

publicatiedatum: Woensdag, 24 januari 2018

Zaterdag 3 maart 2018 wordt de Kasteelvijver elektrisch afgevist om te zien wat is nog aan visbestand aanwezig. In maart wordt 300 kg voorn en 100 kg brasem geleverd en uitgezet.

45 jarig bestaan H.S.V. "De Wiejert"

publicatiedatum: Donderdag, 4 januari 2018

Het bestuur van hengelsportvereniging De Wiejert wil aan hun leden laten weten dat het 45 jarig bestaan van onze vereniging wordt gehouden op zaterdag 16 juni 2018. Op deze dag zal dhr. Marco Kraal van Vis tv op onze locatie aanwezig zijn met het bekend zijnde "Meet en Greet" een demo geven betreffende witvissen en wil een aantal leden laten vissen en hun instructies geven hoe ze zich kunnen verbeteren. Tevens willen we kijken of er ook een kleine instructie gegeven kan worden over karpervissen. De ontvangst is vanaf 12 uur met koffie en vlaai. Deze festiviteit zal plaats vinden op de binnen plaats van de Kasteelhoeve Limbricht. Verdere mededelingen hierover zullen volgen in ons clubblaadje "t Peilluidje" dat begin maart bij u bezorgd zal worden. Noteer reeds deze datum in uw agenda: ZATERDAG 16 Juni 2018.

Datums vergadering wedstrijdvissers en  Algemene Ledenvergadering

Datums vergadering wedstrijdvissers en Algemene Ledenvergadering

publicatiedatum: Donderdag, 4 januari 2018

Het bestuur nodigt u uit tot het bijwonen van de vergadering voor wedstrijdvissers, deze zal plaats vinden op maandag 19 februari 2018 om 20 uur in café Salden. Op maandag 9 april vindt de algemene ledenvergadering plaats in café Salden om 20 uur. De agenda voor de algemene leden vergadering wordt geplaatst in ons clubblad 't Peilluidje dat jullie begin maart ontvangen.