Breng samen doelen tot leven

Maandag, 1 februari 2016

Zo als u weet zijn we bezig naar aanleiding van een visserijkundigonderzoek uitgevoerd in het najaar met aankoop van 750 kg pootvis. Er is in samenwerking met diverse leden een verblijf plaats gecreëerd om de pootvis te beschermen tegen de "veelvraat" aalscholver. Zouden we de vis niet afzonderen dan zou er als het visseizoen weer begint bijna geen vis meer aanwezig zijn. Met de aankoop van pootvis is een behoorlijk bedrag bemoeit. Als vereniging doen we meet met www.clubdoel.nl een initiatief ondersteund door NOC*NSF i.s.m. Sportvisserij Nederland. Het is de bedoeling dat leden bereidt zijn om via een mail mee te doen aan korte vragenlijst in te vullen en de vereniging hiervoor een kleine financiële vergoeding voor krijgt. Het bestuur vraagt jullie leden en eventule gezinsleden, vrienden en bekende hiervoor warm maakt en de vereniging zo steunt..

Breng samen doelen tot leven.

Het idee voor clubdoel komt voort uit de eigen ervaringen bij het besturen van een club. Het inzamelen van geld en het betrekken van leden is vaak lastig. Vaak zijn het dezelfde vrijwilligers die al het werk doen en deze mensen willen we niet extra belasten. Clubdoel heeft het makkelijk gemaakt om alle acties op een rijtje te krijgen en daarmee een goed overzicht te krijgen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om eenvoudig een nieuwe activiteit te starten. Uniek is echter de mogelijkheid om alle leden en niet-leden te vragen af en toe een vragenlijst in te vullen en extra geld te verdienen. We weten uit ervaring dat leden graag willen helpen, maar het moet wel gemakkelijk gemaakt worden. Clubdoel doet dat en brengt zo samen doelen tot leven.

Clubdoel wil iedereen inspireren samen doelen tot leven te brengen.

Wat is Clubdoel?

Clubdoel wil iedereen inspireren samen doelen tot leven te brengen

Clubdoel is een nieuw initiatief ondersteund door NOC*NSF en veel sportbonden om clubs de mogelijkheid te geven op een andere manier geld in te zamelen voor de club. Op clubdoel worden alle initiatieven op een rijtje gezet, kan iedereen eenvoudig een initiatief starten en zijn nieuwe mogelijkheden om geld in te zamelen voor je club. Dit betekent dat niet alleen de vrijwilligers iets hoeven te doen, maar dat iedereen kan helpen. Leden en niet-leden kunnen op deze manier laten zien hoeveel de club voor hen betekent.

Overzicht en inzicht.

Clubdoel.nl begrijpt dat er al veel gedaan wordt voor jullie club en biedt daarom de mogelijkheid om alle acties in één overzicht te zetten. Dat maakt het voor het bestuur makkelijk en zien de leden direct de bijdrage die ze hebben geleverd. Zo wordt het voor iedereen ook een stuk makkelijker om nieuwe dingen op te starten en geld in te zamelen voor de club.

Het bijzondere van clubdoel is dat alle leden en niet leden kunnen meedoen. Het enige dat ze hoeven doen is een paar keer per jaar een vragenlijst in te vullen. Dat kan thuis en op ieder moment van de dag en de week. Op die manier kunnen honderden euro’s verdiend worden zonder dat dezelfde vrijwilligers weer belast worden.