JeugdVispas 2017

Zondag, 11 september 2016

HSV "De Wiejert"neemt deel aan het JeugdVisplan 2017 van Sportvisserij Limburg. Het JeugdVisplan betekent dat de jeugdleden tot 14 jaar voor de JeugdVispas € 15,- betalen. HSV "De Wiejert"heeft besloten met ingang van 1 jaunari 2017 GEEN EIGEN JEUGD VISVERGUNNINGEN meer uit te schrijven. Het VOORDEELvan de JeugdVispasis:

• je mag vissen met 2 hengels
  • je mag vissen in alle wateren die zijn opgenomen in de Lijst van Landelijke lijst van ingebrachte Wateren
  • ontvangt diverse malen het jeugsvisblad Het Stekkie per jaar met veel informatie betreffende het jeugdvissen
  • in samenwerking met Sportvisserij Limburg kan en mag het jeugdlid vissen in viswateren van de Limburgse Visverenigingen die deelnemen aan dit project.
  • Dit betekent je hoeft bij de andere deelnemende verenigingen geen dag- c.q. jeugd verenigingsvergunning te kopen, dit geldt evenzo voor de jeugdleden van de deelnemende verenigingen in ons viswater. Zie onderstaande lijst.
  • De deelnemende hengelsportverenigingen zijn:
  • HSV De Karper Voerendaal
  • HSV De Heinutters Siebengewald
  • HSV De Noordervaart Meijel
  • HSV Wijnandsrade
  • HSV 't Alvertje Oostrum
  • HSV De Rietvoorn Ool
  • HSV De Wiejert Limbricht
  • HSV 't Loze Vissertje Wessem
  • HSV Grondel Geduld Meerlo HSV De Snoek Susteren
  • geen Maas en/of Maasplassen vergunning meer te kopen
Op de site van Sportvisserij Limburg onder de kop jeugd kan men veel nuttige informatie vinden betreffende het vissen en  wat je allemaal kan en mag met de Jeugd Vispas.