Heeft u de lijst van Viswateren

Zondag, 22 januari 2017

HEEFT U DE LIJST VAN VISWATEREN BESCHIKBAAR? Lees dit bericht verder. Het kan u veel geld kosten als u de juiste papieren niet beschikbaar heeft tijdens het vissen. Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende. Bij de uitreiking van de Vispassen 2017 is gebleken dat ruim 80% van onze leden bij Sportvisserij Nederland niet heeft aangegeven of zij de lijst met Viswateren (die u verplicht bij u moet hebben) op papier willen ontvangen of dat zij dit via de APP op hun smartphone regelen. Het gevolg kan zijn dat u nu niet in het bezit bent van de volledige lijst van viswateren. Wettelijk bent u verplicht om deze lijst bij u te hebben om bij een controle te kunnen aantonen dat u gerechtigd bent om op die plek te vissen. Dit kan via de lijst op papier of via de APP op uw smartphone. Bij uw lijst van viswateren 2016-2018 zat een antwoordkaart die u moest opsturen om dit aan te geven. Ook kunt u dit online aangeven via de site van Sportvisserij Nederland. WIJ ADVISEREN U DRINGEND DIT IN ORDE TE MAKEN! HSV “DE WIEJERT” KAN GEEN ENKELE AANSPRAKELIJKHEID ACCEPTEREN WANNEER U NIET OVER DEZE PAPIEREN BESCHIKT. U kunt deze ook alsnog aanvragen bij Sportvisserij Nederland via hun webwinkel. Het bestuur van de HSV “De Wiejert”