Vergunning HSV De Wiejert

Prijs vergunningen 2017

Senioren

Inschrijfgeld per nieuw lid: € 1,

Vijver                 Sportvisserij Nederland         Sportvisserij                 Verenigingscontributie             Totaal

incl. Vispas bijdrage
                                                                                                                                                                                             € 5,-                                  € 15,-                                € 8,50                                  € 16,-                            € 44,50

Al deze vergunningen zijn verplicht, ook als men alleen in de kasteelvijver wil vissen.
Als u al lid bent van onze vereniging ook nog lid wil worden van een andere vereniging dan betaald u voor de 2e vispas € 3,50 exclusief de contributie van die vereniging.
De Maasplassen vergunning is sinds 2013 opgenomen in de landelijke lijst van viswateren. De landelijke lijst van viswateren wordt t/m 2015 elk jaar € 1,- duurder. Voor het nachtvissen dient men een aparte vergunning aan te vragen bij Sportvisserij Nederland, alleen in de wateren waarin dit is toegestaan. Verder kan voor op bepaalde wateren een vergunning aanvragen om met drie hengels te mogen vissen deze kan aangevraagd worden bij Sportvisserij Nederland kosten  Kjk wel op de site van Sportvisserij Nederland waar er dan gevist mag worden. In het water van onze vereniging is het niet toegestaan. Voor meer informatie over deze onderwerpen kan men het beste de website van Sportvisserij Nederland bezoeken. Een dag vergunning kost voor senioren € 3,50. Beslist men later toch lid van onze vereniging te worden dan worden de gemaakte kosten voor dag vergunningen verminderd om de jaar verenigingslijst, dan moeten wel de dag vergunningen worden ingeleverd.

Prijs vergunningen 2016

Junioren

Inschrijfgeld per nieuw lid: € 0,50

Vijver incl. Jeugd Vispas
€ 15,-

• Voor junioren onder de 14 jaar die met één hengel en beperkte aassoorten willen vissen, moeten in het bezit zijn van dagvergunning.
• Tevens geldt voor junioren dat ze mogen vissen zonder een vergunning met een senior die wel in bezit is van alle visbescheiden mee gaan vissen maar dan alleen met één hengel in openbare wateren die opgenomen zijn in de lijst voor Landelijke viswateren . Dit geldt niet voor ons viswater, hiervoor heeft men ten allen tijden een junioren dag- c.q. een junioren verenigingslijst nodig. Wil men met  2 hengels en meerdere aassoorten vissen dan is de Jeugd Vispas verplicht.
• Een dag vergunning voor onze vijver kost € 1,- .
• Indien men niet weet welke vergunningen men benodigd, doe dan bij Sportvisserij Nederland de vispas check.
Junioren zijn personen die op 1 januari 2017nog geen 14 jaar oud zijn.

Voor informatie over vergunningen kunt u bellen naar:046 4514909
                                                                                     :0634838848.