Welkom

Het laatste verenigingsnieuws

Zondag 24 juli 2022 vindt de 5de wedstrijd plaats voor het kampioenschap 2022

Jul 2022

Beste Sportvisser, Zondag 24 juli a.s. vindt de 5de wedstrijd voor het clubkampioenschap plaats. Gelieve om niet te vissen op die dag vanaf 00:00 tot 12:00 uur op het afgezette gedeelte, aangegeven d.m.v. een rood-wit geblokt lint. Het Bestuur.

Ledenstop HSV De Wiejert

Jun 2022

Het bestuur heeft het besluit moeten nemen om een ledenstop in te voeren. Het aanmelden via Sportvisserij Nederland is door de vereniging geblokkeerd, er worden ook geen senior dagvergunningen meer verkocht. Er worden nog alleen dagvergunningen voor de jeugd tot 14 jaar verkocht. Het bestuur.

Aanpassingen Regelment HSV De Wiejert

Mrt 2022

Beste sportvisser, Lees goed het reglement, het is dit jaar met een 2tal behoorlijke wijzigingen en wel: - Het is verboden om te vissen achter de geplaatste gebodsborden met de volgende tekst: Vanaf hier verboden te vissen; - het is verboden om in het groen te vissen; Bij overtreding van bovenstaande regels zal de vergunning direct worden ingenomen, bij controle door Handhaving zal direct een procesverbaal worden uit geschreven met een behoorlijk boete bedrag. Het Bestuur.

Clubhome "De Bonkevaart" voorlopig gesloten

Nov 2021

Het bestuur heeft het besluit genomen on ons Clubhome "De Bonkevaart" voor minimaal 3 weken te sluiten, dit in verband met de geldende regels. Het openingstijdstip zal afhankelijk zijn wat mag er weer na 4 december 2021.

Afvissen Kasteelvijver Limbricht

Nov 2021

Afvissen kasteelvijver Limbricht. Na overleg met Sportvisserij Nederland is besloten om de kasteelvijver elektrisch te laten afvissen, (eind januari begin februari 2022) om te zien wat het visbestand in onze vijver nog is. Dit besluit is genomen naar aanleiding van de slechte visvangst de laatste maanden. Naar aanleiding van dit resultaat en in overleg zal bekeken worden wat hieraan gedaan kan worden.

Welkom