Zomerkaravaan 2021 i.s.m. Sportvisserij Nederland

Dinsdag, 4 mei 2021

De hengelsportvereniging organiseert samen met Sportvisserij Nederland vrijdag 3 september 2021 een dag voor de Jeugdvissers tot 14 jaar, deze zal plaatsvinden aan de Kasteelvijver Limbricht. De voorbereidingen zijn in gang gezet. We doen een beroep voor hulp vrijwilligers voor deze dag, we hebben ca 12 -15 personen nodig om alles te begeleiden. Graag doorgeven via fam.leurs@ziggo.nl. Jeugd tot 14 jaar kan via Sportvisserij Nederland een gratis Jeugdvergunning aanvragen om te vissen met een vaste hengel met de toegestane middelen. De ouders kunnen hun kind inschrijven voor dit grĂ¡tis visetend met een digitaal in schrijfformulier. Men kan zich hiervoor vanaf 23 juli inschreven op de website www.stekkie.nl. Na aanmelding ontvangen de ouderen bevestiging van inschrijving. Deze bevestiging geldt als deelnemersbewijs voor het Kidseven. Sportvisserij Nederland gebruikt deze gegevens voor het toezenden van de Gratis Jeugdvergunning en het gratis abonnement op het Jeugdmagazine Stekkie.