Geslaagde ZomerViskaravaan

Donderdag, 9 september 2021

HSV De Wiejert heeft in samenwerking met Sportvisserij Nederland de ZomerVisKaraan georganiseerd. Vrijdag 3 september j.l. was het prachtig weer en hebben 58 deelnemers tot 14 jaar genoten van deze dag. Iedere deelnemer mocht na afloop van het gebeuren het hengeltje waarmee ze gevist hadden mee naar huis nemen. Wij bedanken de medewerkers van Sportvisserij Nederland en Sportvisserij Limburg voor de organisatie van dit evenement. Verder willen we de vrijwilligers van onze vereniging ook van harte danken voor hun inzet. Hopelijk mogen we het evenement in 2023 nogmaals organiseren in samen werking met het 50 jarig bestaan van onze vereniging. Het Bestuur.