Rabo ClubSupport 2021

Zondag, 3 oktober 2021

Steun onze vereniging en stem in de periode 4 - 25 oktober 2021 op Hengelsportvereniging De Wiejert!

Reeds jarenlang biedt de Rabobank financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Hiervoor is ook dit jaar het Rabo ClubSupport programma opgezet.
In het kort komt het erop neer dat wij als HSV De Wiejert sponsorgeld kunnen verdienen door zo veel mogelijk stemmen te krijgen voor onze club.
Voor ons is het dus belangrijk dat zoveel mogelijk leden, kennissen, vrienden, collega’s etc. op ons stemmen. Hiervoor dient u wel zelf klant te zijn bij de Rabobank en tevens lid te zijn. Het lidmaatschap is gratis en gemakkelijk te activeren via de Rabo App of Rabo website via het menu “Zelf regelen”.

De stemperiode is van 5 tot en met 25 oktober.

Hengelsportvereniging De Wiejert staat vermeld bij Rabobank Zuid-Limburg West. Ieder lid van de Rabo mag maximaal 2 stemmen op de deelnemende verenigingen en stichtingen uitbrengen met een maximum van 2 op dezelfde vereniging. Het stemmen dient te geschieden door in te loggen in de Rabo-app of de site van de Rabo en via “Zelf regelen” en vervolgens “Mijn lidmaatschap” klikt u op Rabo ClubSupport.
Dus u als lid van HSV De Wiejert wordt gevraagd om in ieder geval 2 stemmen op onze vereniging uit brengen. Het geld zal HSV De Wiejert investeren in activiteiten voor cliënten van zorginstellingen en vis zet.
Help mee, zorg dat u lid van de Rabobank wordt en stem op ons. Hoe meer stemmen hoe meer sponsorgeld.

Alvast bedankt voor uw stem en deel dit s.v.p. onder zoveel mogelijk familieleden, vrienden of kennissen.

Bestuur HSV De Wiejert.