AED Sportpark Limbricht

Maandag, 2 september 2019

Beste gebruikers Sportpark Limbricht, Sinds enige tijd bevindt zich een AED defibrillator aan de muur van de kleedlokalen van voetbalclub Zwentibold. Dit apparaat is door de gezamenlijke verenigingen die gebruik maken van het Sportpark aangeschaft. Er wordt gekeken of er voldoende interesse om een cursus reanimatie en bedienen van de EAD. Allen personen die deze cursus hebben gevolgd krijgen een oproep via SMS om de defibrillator op te halen en te gebruiken. Mochten er personen zijn die deze cursus willen volgen geef dit aan bij de des betreffende vereniging. Gebeurt er iets met iemand bel zo snel mogelijk 112 en dan wordt door de centrale meldkamer alles in gang gezet.